PRODUK KAMI

Menu Istimewa di GSM Chicken Station

Di GSM Chicken Station, kami menawarkan pelbagai produk ayam berkualiti tinggi. Dari ayam segar yang dibungkus vakum hingga hidangan siap masak, produk kami disediakan dengan penuh teliti untuk memastikan kesegaran dan keenakan rasa.

Nikmati Bento Kereta Api kami yang istimewa. Bento “take-away” ini dihidangkan dengan masakan ayam yang lazat, hidangan sampingan, dan nasi aromatik, menjadikannya pilihan makanan bungkusan yang terbaik.

Segar & Beku

Temui pelbagai produk ayam segar dan beku kami, dibungkus vakum untuk memastikan kesegaran dan kualiti maksimum untuk semua keperluan masakan anda.

Siap-Masak

Terokai pilihan produk ayam siap-masak kami, disediakan dengan teliti untuk dimasak di rumah dengan mudah dan cepat sambil mengekalkan rasa dan kualiti yang luar biasa.

Bento Kereta Api

Nikmati Bento Kereta Api istimewa yang diinspirasi oleh nostalgia stesen kereta api klasik, dihidang dengan masakan ayam yang enak, nasi aromatik, hidangan sampingan, dan sambal spesial.

Mural “Kereta Api Merentasi Zaman”

Mural Kereta Api Terbesar di Malaysia

Mural “Kereta Api Merentasi Zaman” terletak pada dinding luar kedai GSM Chicken Station. Mural ini menggambarkan pertemuan kereta api wap tahun 1954 dengan kereta api moden tahun 2024, mencipta pemandangan unik yang menceritakan perubahan dan perkembangan merentasi zaman.

Mural ini lebih daripada sekadar karya seni; ia menampilkan elemen klasik seperti landasan kereta api kayu autentik, tuas pertukaran dan papan tanda, yang menjadi daya tarikan para pelawat dan menghubungkan semula penduduk tempatan dengan warisan budaya Segamat, dengan motto “Mengimbas Masa Lalu, Melangkah ke Masa Depan”.

"Train Across Time" Mural by GSM Chicken Station